Monday, January 01, 2007

2007 hoşgeldin :)

2007 ile bu alanı Oracle ilişkili olmayan ağ kütüğü girişleri için kullanmayı planladım. Son bir haftadır yeni Oracle Blog'um ile uğraşıyorum :)

Yeni sene ve kurban bayramı dinlenmek ve planlar yapmak için iyi bir fırsat oldu. Vergi iade için fiş yazmaya başlamamın da geçen yılı gözden geçiriken katkısı oluyor . Sağolsun annem okuyunca ve excel'in otomatik tamamlama özellikleri ile 98'den beri her sene hammaliyet gördüğüm bu işi bu tatilde bitiricem sanırım. Umarım bu son kez :)

2007 için önemli hedefler koydum kendime, özellikle Oracle ilişkili, bazılarını eski ağ kütüğümde yazmıştım :)

Şubat ayında Lewis'in kitabı üzerinde daha önce duyurusunu yaptığım önemsediğim bir çalışmayı hayata geçireceğiz kahin_tartisma grubu olarak. Lewis'in kitabı cidden derin, bir yandan bana ait kısımlarına çalışıyorum;

- Chapter 14 The 10053 trace file
- Appendix A Upgrade Headaches
- Appendix B Optimizer Parameters

Oracle Event'leri arasında Event 10046 şimdiye kadar en çok üzerinde çalıştığım idi. Event 10053'de çok etkileyici şu ana kadar. Event 10132 ile de destekleyerek yeni ağ kütüğümde bu konularla ilgili tecrübelerimi paylaşıyor olacağım.

Ilginç bir gelişme de önceki akşam asktom'dan 60'ın üzerinde yeni giriş uyarısı google reader'da aldım, Kyte'da yeni yıl tatilini çalışarak geçiriyor belli ki :) Bu arada ApEx ile geliştirilen ilk uygulama olan asktom yenilendi.

Bu sene önemli bir karar daha verdim, iş hayatına başlarken 68 kilo idim, şu anda 3 haneli rakkamlara ulaştım. Bu trend beni korkutuyor, bu sene daha az yemek daha çok spor en azından sene sonuna kadar haftada bir kilo civarında vererek düzenli bir şekilde seksenlerin altına düşmeyi planlıyorum bakalım.

Oracle ilişkili yeni yıl kutlamamın yanında buradan da tüm dostlarımın bayramlarını ve yeni yıllarını kutlamak istiyorum;

Umarım 2007'de herşey hayal ettiğimiz gibi olur :)

No comments: