Saturday, January 17, 2009

nerede çalışıyorum? :)

2 comments:

İbrahim DEMİR said...

Tonguç Abi Selam;

Takip ettiğim pek çok Açık Kaynak Kodlu uygulama geliştiren firmaların videolarında olduğu gibi bilgi paylaşmının ve çalışma ortam rahatlığının iyi bir seviyede olduğu imajını aldım videodan.

Bu gibi durumlarda hep aklıma şöyle bir soru gelmiştir. Ben gün içinde yoğunluktan kalkıp su içecek vait bulamazken acaba bu gibi bir ortamlarda da sağlanan hizmetler yeterince efektif kullanılabiliyor mu diye merak ediyorum. Bilardo vb. imkanlardan bahsedildi. Gerçekten bunlardan faydalanmak için vkait bulabiliyor musunuz? Yoksa varlıkları sizi psikolojik olarak rahatlatmanın ötesine geçmiyor mu?

Kolay gelsin.

Tonguç said...

Bu gibi çalışma ortamları açık kaynak kod geliştiren firmalara özel değil öncelikle, Google ile birlikte bilinirliği oldukça arttı.

Gün içinde su içmeye vaktin olmayabilir, ama bu ortamlar 7-24 calisma için tasarlanılıyor, uyku odaları-playstation odası-spor salonu vesaire. Dolayisi ile yogun proje gelistirilen bir sirkette ozellikle mesai saatleri disinda gencler icin bu ortamlar onemli.

Kendi adima konusmam gerekirse ben de zaman zaman kafa dagitip ise geri donecek molalarda masa tenisinden faydalaniyorum, sabahlari tras olmakta zorluk cektigim icin kuaforden de faydalaniyorum. Kuru temizleme ve doktor da super servisler.

Olmasa cok mu zor olurdu, hayir, insan her kosula hizla alisiyor, onemli olan is huzurun, yonetcilerin/musterilerin ile iliskilerin bence.